Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti, kas yra bendruomenė ir kas sieja jos narius.
- Nagrinėti, kodėl bendruomenėje svarbu kurti susitarimus ir (ar) taisykles ir jų laikytis.
- Atpažinti skirtingas bendruomenes.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: tyrinėsime įvykius, procesus, susijusius su šeimos, klasės, mokyklos bendruomenės gyvenimu. Aptarsime, kad mokinys yra įvairių bendruomenių narys.
- Pilietiškumo: nagrinėsime, kaip kuriama bendruomenė, kas sieja jos narius.
- Komunikavimo: bendraudami ir bendradarbiaudami spręsime artimiausios aplinkos problemas, dalyvausime klasės, mokyklos, bendruomenės veiklose, aiškinsimės, kaip žmones sieja ryšiai, kurie grindžiami susitarimais, kaip bendrauti, kai nuomonės išsiskiria.
- Kūrybiškumo: dalyvausime šeimos, klasės, mokyklos, bendruomenės veikloje, pristatysime save socialinėje aplinkoje.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Analizuodami pateiktą medžiagą, nagrinėsime demonstracinius objektus, aktyviai veiksime, atliksime skirtingo sudėtingumo užduotis. Aptarsime, kodėl kuriasi skirtingos bendruomenės, kas padeda sutarti bendruomenės nariams, kodėl svarbu kurti susitarimus ir (ar) taisykles ir jų laikytis.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu bent 3 bendruomenės narius siejančius požymius.
- Nurodau, kaip susitarimai, taisyklės padeda bendruomenės nariams sugyventi.
- Atpažįstu bent 3 skirtingas bendruomenes.