Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti, kokių būna darbų.
- Įvardyti, kokių būna veiklų.
- Atpažinti vaiko teises ir pareigas.
- Atpažinti darbus, kuriuos gali atlikti vaikas.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pilietiškumo: paaiškinsime, kodėl svarbu žinoti savo teises ir pareigas.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: tyrinėdami paveikslėlius atpažinsime ir įvardysime, kokia veikla galima prisidėti, kad šeimoje, mokykloje, valstybėje būtų geriau.
- Pažinimo: atpažinsime tinkamus paveikslėlius ir susiesime juos skirtinguose kontekstuose.
- Kūrybiškumo: pasirinksime tinkamus paveikslėlius ir sukursime savo veiklų žemėlapį.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Analizuodami pateiktą medžiagą, nagrinėsime demonstracinius objektus, atliksime įvairias užduotis. Susipažinsime, kokius darbus dirba žmonės, kokios gali būti veiklos, kokios yra vaiko teisės ir pareigos. Atpažinsime, įvardysime skirtingas veiklas ir jas suskirstysime į 4 grupes: žaidimas, darbas, mokymasis, kūryba. Atpažinsime vaiko teises, priskirsime joms tinkamas pareigas. Apgalvosime ir nurodysime savo dienos veiklas, ką veikiame vieni, su šeima ar su draugu.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu, kokių būna darbų.
- Įvardiju ne mažiau kaip 3 žmonių veiklas ir suskirstau grupes: žaidimas, darbas, mokymasis, kūryba.
- Įvardiju ne mažiau kaip 3 veiklas, kurias gali atlikti vaikai.
- Paaiškinu, kodėl svarbu žinoti savo teises ir pareigas.
- Atpažįstu ir įvardiju ne mažiau kaip 2 darbus, kuriuos gali atlikti vaikai.