Mokymosi uždaviniai
- Atpažinti ir apibūdinti Lietuvos valstybės simbolius.
- Įvardyti, kas yra tauta, valstybė.
- Aiškintis, ką reiškia elgtis pilietiškai.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Komunikavimo: pasakodami apie pasirinktą simbolį sukaupsime dėmesį, išklausysime kito pasakojimą.
- Kultūrinė: žinosime Lietuvos valstybės simbolius.
- Pilietiškumo: suprasime, kas yra pilietis, įvardinsime Lietuvos valstybės simbolius (herbą, vėliavą, himną).
- Pažinimo: įsivertinę savo mokymąsi, pasiektus rezultatus, nustatysime sėkmės ir nesėkmės priežastis, numatysime veiklos tobulinimo žingsnius.
- Kūrybiškumo: tyrinėdami artimiausią socialinę, kultūrinę, gamtinę aplinką, praeitį, siesime tarpusavyje įvairias žinias, jomis dalinsimės, pertvarkysime informaciją pasitelkdami turimą patirtį ir vaizduotę.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Analizuodami pateiktą medžiagą, nagrinėsime demonstracinius objektus, atliksime įvairias užduotis. Įvardinsime Lietuvos Respublikos simbolius, nurodysime, kur juos esame matę, aptarsime, kam reikalingi valstybės simboliai, kodėl jie yra svarbūs. Analizuodami vaizdinę medžiagą, paaiškinsime, ką reiškia elgtis pilietiškai. Naudodamiesi įvairiais paieškos šaltiniais, surasime savo gyvenamosios vietos herbą ir papasakosime, kas jame vaizduojama.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Atpažįstu ir apibūdinu ne mažiau kaip 3 Lietuvos valstybės simbolius.
- Savais žodžiais apibūdinu, kas yra tauta, valstybė.
- Pateikiu ne mažiau kaip 2 tinkamus pavyzdžius, kada elgiamasi pilietiškai.