Mokymosi uždaviniai
- Nustatyti metų laikų požymius pagal gamtoje vykstančius reiškinius.
- Priskirti mėnesius kiekvienam metų laikui.
- Priskirti šventes tam tikriems metų laikams.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Kultūrinę: lyginsime, kaip keičiasi obelis pagal metų laikus.
- Pažinimo: rikiuosime metų laikus ir mėnesius iš eilės, pateiksime pavyzdžių, kaip keičiasi augalų ir gyvūnų gyvenimas pagal metų laikus; planuosime, stebėsime ir vertinsime, kaip sekėsi atlikti užduotis apie metų laikus.
- Pažinimo: siesime tą pačią informaciją skirtinguose kontekstuose, įgytas žinias, išmoktą problemos sprendimą sėkmingai taikysime tokioje pat arba analogiškoje situacijoje, planuosime, stebėsime ir vertinsime savo veiklą, jos rezultatus.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Analizuodami pateiktą medžiagą, aiškinsimės, kaip keičiasi metų laikai: žiema, pavasaris, vasara, ruduo. Nusakysime metų laikų požymius. Išvardysime mėnesių pavadinimus iš eilės, priskirsime mėnesius kiekvienam metų laikui, pasakysime, kurį mėnesį kokias kalendorines šventes švenčiame.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Nustatau metų laikus pagal požymius, susieju gamtos reiškinius su metų laikais.
- Priskiriu mėnesius kiekvienam metų laikui ir sudėlioju juos iš eilės nuo metų pradžios.
- Priskiriu kalendorines šventes metų laikams ir mėnesiams.