Mokymosi uždaviniai
- Nurodyti, kokie objektai apibūdina artimiausią aplinką.
- Paaiškinti, kaip objektai padeda orientuotis vietovėje.
- Atpažinti vietovės planą ir piešinį.
- Parengti savo kambario planą.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: apibūdinsime pažįstamą vietovę nurodydami reikšmingus objektus, išskirdami gamtinės aplinkos komponentus, stebėdami judėjimo maršrutus, piešiniu ir (ar) schema pavaizduosime savo artimą aplinką. Mokysimės orientuotis realioje aplinkoje. Išmoktą problemos sprendimą sėkmingai taikysime panašioje situacijoje.
- Komunikavimo: apibūdindami savo gyvenamąją vietovę naudosime raktinius teiginius (adresą ir kt. reikšmingus objektus); išsiaiškinsime, kada, kam ir kokius asmeninius duomenis pateikti.
- Kūrybiškumo: sukursime savo kambario planą. Mokysimės informaciją išreikšti piešiniais, tekstais, skaitmenimis.
- Skaitmeninę: naudodami interaktyvų žemėlapį gebėsime rasti savo artimą aplinką, išmoksime rasti maršrutus, jungiančius netoliese esančius objektus (pvz., kelią nuo namų iki mokyklos).
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami užsibrėžtų tikslų, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus, atliksime įvairias užduotis. Susipažinsime su artimos aplinkos (klasės, kiemo) planu, aptarsime, kuo skiriasi piešinys nuo plano. Aiškinsimės, kokiuose būstuose gyvename. Nagrinėsime, parengsime nesudėtingus kambario, klasės, vietovės planus. Tyrinėsime mokyklos kiemo planą. Nurodysime kelią į mokyklą, nusakysime objektus, pro kuriuos einamame arba važiuojame.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Nurodau, kokie objektai apibūdina artimiausią aplinką.
- Paaiškinu, kaip objektai padeda orientuotis vietovėje.
- Atpažįstu vietovės planą ir piešinį.
- Parengiu savo kambario planą.