Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti, kas yra para, savaitė, mėnuo, metai.
- Nusakyti, kuo šiuolaikiniai gyvenamieji namai skiriasi nuo miesto ir kaimo namų, statytų prieš 100 metų.
- Apibūdinti dvaro ir pilies istorinę reikšmę.
- Sudėlioti pastatų nuotraukas istorine chronologine seka pagal metus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Komunikavimo: analizuosime asmeninio gyvenimo ir viešosios veiklos srityse gaunamus verbalinius ir neverbalinius pranešimus.
- Kultūrinę: atpažinsime ir aptarsime kai kuriuos paprasčiausius kultūros reiškinius artimiausioje aplinkoje, sužinosime įvairių Lietuvos kultūros tradicijų, papročių, lyginsime artimiausios aplinkos gamtos ir įvairių kultūros objektų svarbiausius bruožus.
- Pažinimo: atpažinsime dalyko žinių naudojimo kasdienėje aplinkoje pavyzdžius, rikiuosime objektus iš eilės pagal formą, dydį ir kt. Numatysime kitą sekos elementą, savarankiškai kursime nesudėtingas elementų sekas pagal nurodytą ar pačių sumanytą dėsningumą. Siesime priešingus veiksmus ir tą pačią informaciją skirtinguose kontekstuose. Tą pačią informaciją išreikšime piešiniais, tekstais, skaitmenimis.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus ir atliksime užduotis. Paaiškinsime, kas yra para, savaitė, mėnuo, metai. Analizuodami vaizdinę medžiagą, apibūdinsime šiuolaikinius gyvenamuosius namus, paaiškinsime, kuo jie skiriasi nuo miesto ir kaimo namų, statytų prieš 100 metų. Nusakysime, kuo ypatinga Trakų pilis ir Raudondvario dvaras.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinu, kas yra para, savaitė, mėnuo, metai.
- Papasakoju, kokiuose namuose šiais laikais gyvena žmonės Lietuvos miestuose ir kaimuose.
- Palyginu, kuo šie namai skiriasi nuo miestų ir kaimų namų, statytų prieš 100 metų.
- Papasakoju, ką galima pamatyti Trakų pilyje ir Raudondvario dvare.
- Sudėlioju pastatų nuotraukas istorine seka pagal metus.