Mokymosi uždaviniai
- Nusakyti, kas yra internetas ir kaip jis veikia.
- Įvardyti, kokios informacijos galima rasti internete.
- Aiškintis apie interneto galimybes ir pavojus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Skaitmeninę: atsakingai naudosime įvairias medijas padedant tėvams ir mokytojui.
- Komunikavimo: pasirinksime artimoje aplinkoje esančius įvairius komunikavimo kanalus ir priemones.
- Pažinimo: siesime tą pačią informaciją skirtinguose šaltiniuose.
- Pilietiškumo: paaiškinsime, kas yra susitarimai, kodėl jie svarbūs. Kursime klasės susitarimus.
- Skaitmeninę: mokytojo padedami išsirinksime temą, rasime skaitmeninį turinį naudodamiesi paprastąja paieška; aiškinsimės, ar rastas skaitmeninis turinys yra patikimas. Atpažinsime paprastas technologijas, skirtas dalijimuisi skaitmenine informacija ir turiniu.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Analizuosime pateikiamą medžiagą, demonstracinius objektus ir atliksime užduotis, įvardinsime, kas yra internetas, kaip jis veikia. Analizuodami vaizdinę medžiagą įvardysime, kokią informaciją galima rasti internete, atpažinsime patikimus šaltinius. Diskutuosime apie interneto galimybes ir pavojus. Rasime reikiamą skaitmeninį turinį naudodamiesi paprastąja paieška. Tikslingai planuosime naudojimosi internetu laiką ir laikysimės susitarimų.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinu, kas yra internetas ir nurodau ne mažiau kaip 3 jo veikimo būdus.
- Atpažįstu ir randu patikimą informaciją ir ne mažiau kaip 1 reikiamą skaitmeninį turinį naudodamasis paprastąja paieška.
- Įvardiju ne mažiau kaip 3 interneto naudojimo galimybes ir 3 pavojus.