Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti, kokios veiklos vyksta bendruomenėje.
- Nagrinėti, kaip sutarti bendruomenėje.
- Pateikti tinkamo elgesio bendruomenėje pavyzdžių.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: formuosime pozityvų santykį su kitais žmonėmis, artimiausia socialine, kultūrine aplinkomis. Aptardami artimiausios aplinkos (šeimos, klasės, vietos bendruomenės) problemas, santykius su bendraamžiais ir suaugusiaisiais, mokysimės mąstyti kritiškai, įgytą patirtį pritaikyti praktiškai, siūlyti būdus nesutarimams spręsti.
- Komunikavimo: analizuodami artimiausios aplinkos problemas, dalyvaudami klasės, mokyklos, bendruomenės veiklose, aiškinsimės, kaip taikyti skirtingas komunikacijos priemones.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: pažinsime save ir kitus, įžvelgsime ir paaiškinsime savo ir kitų elgesio ir veiklos artimiausioje aplinkoje priežastis ir pasekmes. Diskutuosime apie pozityvų ir atsakingą elgesį, aiškinsimės, kaip jis padeda bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais ir suaugusiaisiais, siekti tikslų. Dalyvaudami bendrose veiklose, spręsdami kylančius konfliktus ir (ar) problemas, analizuosime, kaip naudotis nesudėtingomis emocijų valdymo strategijomis. Bendraudami ir bendradarbiaudami su bendraamžiais ir suaugusiaisiais, aiškinsimės, kaip tinkamai reikšti mintis, toleruoti ir gerbti kitokią nuomonę, išvaizdą, elgesį.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Analizuodami pateiktą medžiagą, nagrinėsime demonstracinius objektus, aktyviai veiksime, atliksime skirtingo sudėtingumo užduotis. Aptarsime, kokios veiklos vyksta bendruomenėje, kurioje kiekvienas yra savitas, unikalus, kas padeda sutarti bendruomenės nariams, kodėl svarbu kurti susitarimus.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu, kokios veiklos vyksta bendruomenėje.
- Nagrinėju, kaip sutarti bendruomenėje.
- Apibūdinu 2–3 veiklas, kurios vyksta bendruomenėje.