Visos temos
Visuomenės veiklos pažinimas

Spustelėk aktyvią ikonėlę ir sužinok, kokia veikla yra svarbi klasės bendruomenėje.

Vaikai klasėje klausinėja vyro klausimų. Mergaitė klausia: "Kaip elgtis, kai nuomonės yra skirtingos?", berniukas: "Ką daryti, jei klasėje kyla nesutarimų?", kitas berniukas: "Ką daryti, kai kyla patyčios?". Paspaudus aktyvią ikonėlę, galima sužinoti atsakymą.

Spustelėk aktyvias ikonėles ir sužinok, kaip spręsti nesutarimus ir kaip priimti ar išreikšti kitokią nuomonę.

Du vaikai parke sėdi ant suoliuko. Vienas iš jų klausia: "Kaip spręsti nesutarimus?". Kiti du vaikai eina takeliu, berniukas mergaitės klausia: "Kaip prii,ti ar išreikšti kitokią nuomonę?".

Tyčiojantis siekiama įskaudinti, pažeminti silpnesnį žmogų. Patyčios kartojasi, kol jas kas nors nutraukia. Svarbu: jeigu patiri patyčias arba pastebėjai, kad kas nors tyčiojasi iš kitų, apie tai turi pasikalbėti su mokytoju, psichologu arba tėveliais.

Spustelėk aktyvias ikonėles ir sužinok, kaip elgtis susidūrus su patyčiomis.

Konfliktas – ginčas, kurio metu, susiduria skirtingos nuomonės, kyla blogi jausmai.

Konfliktiško elgesio pasekmė – tai poelgio rezultatas.

Spustelėk aktyvias ikonėles ir sužinok, kokios yra šių konfliktų pasekmės.

Spustelėk aktyvias ikonėles ir sužinok, kas yra orumas ir kaip ugdytis orumo jausmą.

Du paveikslėliai. Pirmame - ant takelio vienas priešais kitą senelių pora ir sunerimusių vaikų pora. Antrame - miškelyje sustoję vienas priešais kitą senelių pora ir vaikų pora. Berniukas kelia ranką, mergaitė skėsčioja rankomis.
Atgal
Pirmyn
Atgal
Pirmyn