Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti, kas yra bendravimas ir bendradarbiavimas.
- Panagrinėti, kodėl svarbu laikytis taisyklių.
- Apibūdinti, kas yra bendruomeniškumas.
- Išsiaiškinti, kodėl svarbu puoselėti tradicijas.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Komunikavimo: aiškinsimės, kokie yra bendravimo būdai.
- Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos: išsiaiškinsime, kaip bendrauti ir bendradarbiauti.
- Kūrybiškumo: kursime plakatą, kuriuo pakviesime klasės vaikus spręsti problemą.
- Kultūrinė: atpažinsime šeimos, mokyklos, švenčių tradicijas ir paaiškinsime, kodėl jas svarbu puoselėti.
- Pilietiškumo: paaiškinsime, kaip bendrauti ir bendradarbiauti.
- Pažinimo: atpažinsime tinkamus paveikslėlius ir susiesime juos skirtinguose kontekstuose.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami užsibrėžtų tikslų, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus, atliksime įvairaus sudėtingumo užduotis. Išsiaiškinsime, kas yra bendravimas ir bendradarbiavimas, atpažinsime, kaip, kur ir kodėl žmonės bendrauja ir bendradarbiauja. Tyrinėsime mąstymo žemėlapį ir išsiaiškinsime, kokios savybės būdingos bendruomeniškam žmogui. Taip pat nagrinėsime skirtingų bendruomenių tradicijų pavyzdžius, išsiaiškinsime, kad įvairių bendruomenių tradicijos skiriasi. Gilinsimės į klasėje kylančias problemas ir bandysime jas spręsti, mokysimės būti bendruomeniški – kursime plakatą, kviečiantį į problemos sprendimą įsitraukti kitus klasės draugus.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju, kas yra bendravimas ir bendradarbiavimas.
- Paaiškinu, kodėl svarbu laikytis taisyklių.
- Apibūdinu, kas yra bendruomeniškumas.
- Pateikiu 2–3 skirtingų bendruomenių tradicijų pavyzdžius.