Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti, kas yra etiketė, kokia informacija yra joje parašyta.
- Paaiškinti priežastis, kodėl ne visi daiktai pagaminti Lietuvoje. Kokiais būdais jie mus pasiekia iš kitų šalių?
- Įvardyti, kur yra pagaminti artimiausioje aplinkoje esantys daiktai.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: paaiškinsime sąvokas etiketė, priežastis, išsiaiškinsime, kodėl ne visi daiktai pagaminti Lietuvoje. Sužinosime, kokiais būdais jie mus pasiekia iš kitų šalių.
- Kūrybiškumo: tyrinėsime maisto produktų etiketes ir ieškosime informacijos, kur jie yra pagaminti.
- Komunikavimo: su draugu diskutuosime, kodėl ne visi daiktai yra gaminami Lietuvoje.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami užsibrėžtų tikslų, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus ir atliksime įvairias užduotis. Įvardysime, kas yra etiketė, pasakysime, kokią informaciją joje galima rasti, aptarsime priežastis, kodėl ne visos prekės yra gaminamos Lietuvoje. Analizuodami vaizdinę medžiagą, rasime informaciją, kur pagamintos prekės.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu, kas yra etiketė ir kokią informaciją joje galiu rasti.
- Paaiškinu ne mažiau kaip 2 priežastis, kodėl ne visi daiktai pagaminti Lietuvoje.
- Nurodau, kokiais būdais daiktai mus pasiekia iš kitų šalių.
- Įvardinu, kur yra pagaminti artimiausioje aplinkoje esantys daiktai.