Mokymosi uždaviniai
- Paaiškinti, kas yra gyvenamasis būstas.
- Nurodyti gyvenamosios vietos adresą.
- Apibūdinti, kokių būna gyvenamųjų būstų.
- Įvardyti, kaip suskirstytas butas.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: susipažinsime su artimiausia socialine, kultūrine aplinka, aiškinsimės, kokių būna būstų. Pritaikysime patirtimi paremtas žinias, susiesime dalyko žinių naudojimo kasdieninėje aplinkoje pavyzdžius. Atliksime užduotis, apibendrinsime ir įsivertinsime pasiektus rezultatus.
- Kūrybinę: pasitelkdami turimą patirtį ir vaizduotę, pateiksime naujas įžvalgas apie ateities būstus, kursime objektų modelius, aiškinsimės, kokių išteklių jiems reikėtų.
- Kultūrinę: atpažinsime istorinius objektus, kuriuose gyveno žymūs žmonės, įsitrauksime į jų puoselėjimą. Stebėsime aplinką ir pateiksime pavyzdžių apie joje vykstančius socialinio ir kultūrinio gyvenimo procesus.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami užsibrėžtų tikslų, analizuosime demonstracinius objektus, atliksime skirtingo sudėtingumo užduotis. Aiškinsimės, kas yra gyvenamasis būstas, per pateiktus pavyzdžius analizuosime būstų įvairovę, pastebėsime ir įvardysime sąsajas su praeitimi.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinu, kas yra gyvenamasis būstas.
- Teisingai nurodau gyvenamosios vietos adresą.
- Pagal požymius skiriu būstų panašumus ir skirtumus.