Mokymosi uždaviniai
- Paaiškinti, kaip skirstomos Lietuvos gyvenamosios vietovės.
- Apibūdinti, kas yra miestas, miestelis, kaimas ir viensėdis.
- Analizuoti, kaip žymios asmenybės ir kiti žmonės gali keisti žmonių gyvenimus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: paaiškinsime sąvokas miestas, miestelis, kaimas ir viensėdis, suprasime jų skirtumus.
- Kultūrinę: pažinsime ir nagrinėsime Lietuvos gyvenamąsias vietoves ir įžymias asmenybes, kurios keitė žmonių gyvenimus.
- Kūrybiškumo: tyrinėsime gyvenamosios vietos istoriją ir rinksime apie ją informaciją.
- Pilietiškumo: atpažinsime pilietiškumo raišką skirtingu istoriniu laikotarpiu gyvenusių žmonių, bendruomenių gyvenime. Nagrinėsime, kaip žmonės savo gyvenimu, prasmingomis veiklomis keitė gyvenamosios vietos istoriją praeityje ir kaip keičia dabartiniais laikais.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą informaciją, demonstracinius objektus, atliksime skirtingo sudėtingumo užduotis. Analizuosime gyvenamosios vietos istoriją, aiškinsimės, kuo skiriasi miestas, miestelis, kaimas ir viensėdis, aptarsime, kaip įvairūs žmonės gali pakeisti vieni kitų gyvenimus.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinu, kaip skirstomos Lietuvos gyvenamosios vietovės.
- Apibūdinu, kas yra miestas, miestelis, kaimas ir viensėdis.
- Analizuoju, kaip žymios asmenybės ir kiti žmonės gali keisti žmonių gyvenimus.