Mokymosi uždaviniai
- Nurodyti Lietuvos valstybės simbolius.
- Aiškintis, kaip valstybės simboliai yra naudojami.
- Įvardyti valstybines šventes, kuriose minima Lietuvos nepriklausomybė.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: paaiškinsime, kaip praeityje vykę istoriniai įvykiai veikia dabartį ir ateitį.
- Pilietiškumo: artimiausioje aplinkoje pastebėsime ir atpažinsime Lietuvos valstybės simbolius: vėliavą, herbą, himną, Gediminaičių stulpus, dvigubą kryžių, paaiškinsime šių simbolių reikšmę. Suprasime valstybinių švenčių ir atmintinų dienų esmę.
- Komunikavimo: kiekvienas kursime savo šeimos herbą ir rengsime pristatymus: juose naudosime vaizdo medžiagą, garso įrašus ir tekstą.
- Kultūrinę: artimiausioje aplinkoje esančius istorinius, kultūrinius objektus ir reiškinius siesime su šeimos, bendruomenės, visuomenės ir valstybės tradicijomis, įsitrauksime į jų puoselėjimą ir naują įprasminimą.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą informaciją, apibūdinsime valstybės simbolius, jų reikšmę, paaiškinsime kaip, kur ir kada jie naudojami, įvardysime valstybines šventes, pateiksime pavyzdžių, kaip jos yra minimos. Atliksime kūrybinę užduotį – kursime savo šeimos herbą.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Nurodau 3–5 Lietuvos valstybės simbolius.
- Paaiškinu, kaip valstybės simboliai naudojami.
- Įvardiju 2–3 valstybines šventes.