Mokymosi uždaviniai
- Panagrinėti, kaip saulė, vėjas ir vanduo keičia orą.
- Stebėti ir fiksuoti oro temperatūrą skirtingu metu.
- Analizuoti orų stebėjimo duomenis ir pateikti išvadas.
- Paaiškinti, kokia vandens ir saulės įtaka orų pokyčiams.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: aptarsime, kaip keičiasi orai, kas lemia jų kaitą, kokią įtaką orų pokyčiams turi saulė, vėjas, vanduo. Tyrinėdami orų pokyčius, ugdysimės gebėjimus ir nuostatas kryptingai mokytis ir tobulėti, pasitelksime tyrinėjimą kaip pagrindinę mokymo(si) strategiją.
- Komunikavimo: kursime pasakojimus apie dabartį ir praeitį, socialinėje aplinkoje vykstančių reiškinių ir procesų poveikį žmogui. Tyrinėsime įvairius informacijos šaltinius.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami užsibrėžtų tikslų nagrinėsime pateiktą mokomąją medžiagą, demonstracinius objektus, atliksime skirtingo sudėtingumo užduotis. Nagrinėsime Saulės, vandens, vėjo įtaką orų pokyčiams, stebėsime oro temperatūrą, fiksuosime savaitės orų pokyčius orų stebėjimo kalendoriuje. Nagrinėdami vaizdinę medžiagą, klausydami įgarsintų tekstų aiškinsimės, kaip keičiasi orai, kodėl svarbu juos stebėti ir numatyti jų pokyčius.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Papasakoju, kaip saulė, vėjas ir vanduo keičia orą.
- Stebiu ir fiksuoju oro temperatūrą skirtingu paros metu.
- Aptariu orų stebėjimo duomenis ir pateikiu išvadas.
- Paaiškinu, kokia vandens ir saulės įtaka orų pokyčiams.