Mokymosi uždaviniai
- Panagrinėti vienos giminės istoriją.
- Priskirti giminės narius atitinkamam amžiaus tarpsniui.
- Nagrinėti, kurie giminės ir kurie valstybės įvykiai vyko praeityje, kurie dabartiniais laikais.
- Paaiškinti, kuo skiriasi legendos apie Vilnių ir Kauną nuo tikrų pasakojimų apie praeities įvykius.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: išsiaiškinsime, kaip augdamas keičiasi žmogus, tyrinėsime šeimos, giminės istoriją, aiškinsimės, kaip socialiniai ryšiai sieja žmones. Nagrinėsime, kaip praeityje įvykę įvykiai veikia dabartį.
- Kultūrinę: pažinsime ir nagrinėsime reikšmingus kultūros objektus: Gedimino pilies bokštą, Kauno pilį.
- Komunikavimo: tyrinėsime įvairius informacijos šaltinius. Pažinsime praeitį nagrinėdami legendas ir tikras istorijas apie Vilniaus ir Kauno pilių bei miestų atsiradimą ir jų reikšmę.
- Pilietiškumo: pažindami praeitį, pastebėsime žmonių veiklos ir gyvensenos pokyčius. Suprasime, kaip istoriniai įvykiai daro įtaką žmonėms, jų veiklai, gyvensenai.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami užsibrėžtų tikslų, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus, atliksime skirtingo sudėtingumo užduotis. Analizuosime giminės istoriją, aiškinsimės praeities, dabarties ir ateities sąsajas per pateiktus pavyzdžius. Nagrinėsime vaizdinę medžiagą, klausydami įgarsintų tekstų atpažinsime žmogaus gyvenimo kaitos ir tęstinumo bruožus, istorijos įvykių priežastis ir pasekmes, įvykių trukmę.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Išnagrinėju vienos giminės istoriją.
- Priskiriu giminės narių amžių atitinkamam laikotarpiui.
- Nustatau, kurie giminės ir valstybės įvykiai vyko praeityje, kurie dabartyje.
- Paaiškinu, kuo skiriasi legendos apie Vilnių ir Kauną nuo tikrų pasakojimų apie praeities įvykius.