Mokymosi uždaviniai
- Paaiškinti, kas jungia žmones į bendruomenę.
- Pateikti savo veiklos bendruomenėje pavyzdžių.
- Įvardyti demokratinės visuomenės bruožus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: aptarsime artimiausios aplinkos (šeimos, klasės, vietos bendruomenės) bendruomenės narių santykius, mokysimės mąstyti kritiškai ir įgytą patirtį pritaikysime praktiškai, siūlydami būdus problemoms spręsti.
- Pilietiškumo: pažindami ir nagrinėdami žmonių gyvenimą bendruomenėje, mokysimės artimiausioje aplinkoje pastebėti ir suprasti demokratinio gyvenimo bruožus.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: bendraudami ir bendradarbiaudami su bendraamžiais ir suaugusiais, aiškinsimės, kaip tinkamai reikšti mintis, toleruoti ir gerbti kitokią nuomonę, išvaizdą, elgesį.
- Kūrybiškumo: dalyvaudami šeimos, klasės, mokyklos, bendruomenės veikloje, siūlysime idėjas, kaip spręsti nesudėtingas situacijas ir (ar) problemas artimiausioje aplinkoje.
Galimos mokymosi veiklos
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, apibūdinsime, ką reiškia būti bendruomeniškam, nurodysime, kas sieja bendruomenės narius, pateiksime savo veiklos bendruomenėje pavyzdžių, įvardinsime, kas būdinga demokratinei visuomenei. Atliksime kūrybinę užduotį – kursime kvietimus į bendruomenės šventę. Spręsime kryžiažodį.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinsiu, ką reiškia būti bendruomeniškam.
- Pateiksiu 2–3 pavyzdžius iš savo veiklos bendruomenėje.
- Įvardinsiu 1–2 demokratinės visuomenės bruožus.