Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti, kas yra gaublys.
- Paaiškinti, kaip gaublyje vaizduojama sausuma, vanduo, žemynai ir vandenynai.
- Nagrinėti gaublyje vaizduojamus objektus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: išsiaiškinsime, kas vaizduojama gaublyje, atpažinsime skirtingus žemynus ir vandenynus, pritaikysime žinias. Įsivertinsime savo pasiektus rezultatus.
- Kūrybiškumo: nagrinėsime informaciją apie Žemės paviršių, susiesime tarpusavyje įvairias žinias apie artimiausią aplinką ir pasaulį. Pasitelkdami turimą patirtį ir vaizduotę atliksime užduotis.
- Skaitmeninę: pasitelksime skaitmenines technologijas, nagrinėdami gaublyje pateiktą informaciją apie žemynus ir vandenynus, jų išdėstymą ir kt. Naudodamiesi šiuolaikinėmis technologijomis, sudarysime kelionės į pasirinktą žemyną maršruto projektą. Atsakingai ir saugiai veiksime skaitmeninėje erdvėje.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami išsikeltų mokymosi uždavinių, aiškinsimės, kaip išsidėstę žemynai ir vandenynai gaublyje ir žemėlapyje. Nagrinėsime gaublyje pateiktą informaciją apie žemynus ir vandenynus. Priskirsime žemynams ir vandenynams tinkamus pavadinimus, pasiaiškinsime tam tikrus žemynų ir vandenynų panašumus ir skirtumus. Atliksime kūrybinę užduotį – planuosime kelionę į pasirinktą žemyną. Žaisime žaidimą – iš atskirų kortelių sudėliosime gaublį.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu, kas yra gaublys.
- Paaiškinu, kaip gaublyje vaizduojama sausuma, vanduo, žemynai ir vandenynai.
- Pateikiu 1–2 pavyzdžius, kaip nagrinėti gaublį.