Mokymosi uždaviniai
- Paaiškinti, kas yra valdžia ir valstybė, Europos Sąjunga ir kokia jos reikšmė Lietuvai.
- Nurodyti, kas vykdo valdžią demokratinėje valstybėje.
- Nurodyti 2–4 valstybės požymius.
- Apibūdinti, kokie yra iš protėvių paveldėti papročiai ir tradicijos, kodėl svarbu jas perduoti iš kartos į kartą.
- Įvardinti Lietuvos ir ES simbolius, kas yra Konstitucija, tauta, pilietis, papročiai, tradicijos.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: paaiškinsime sąvokas tauta, pilietis, papročiai tradicijos, atsakysime, kas yra valdžia, valstybė, ES, nurodysime, kas būdinga valstybei, kas vykdo valdžią demokratinėje valstybėje.
- Kūrybiškumo: kursime plakatą, kviečiantį į mokinių parlamento rinkimus.
- Kultūrinę: paaiškinsime, kokie yra iš protėvių paveldėti papročiai ir tradicijos, kodėl svarbu juos perduoti iš kartos į kartą.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami užsibrėžtų tikslų, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus ir atliksime įvairias užduotis. Aiškinsimės sąvokas tauta, pilietis, papročiai tradicijos, atsakysime, kas yra valdžia, valstybė. Galėsime nurodyti, kas būdinga valstybei, kas vykdo valdžią demokratinėje valstybėje. Analizuodami vaizdinę medžiagą paaiškinsime, kokie yra iš protėvių paveldėti papročiai ir tradicijos ir kodėl juos turime perduoti iš kartos į kartą.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinu, kas yra valdžia ir valstybė, ES ir jos reikšmė Lietuvai.
- Nurodau, kas vykdo valdžią demokratinėje valstybėje, 2–4 valstybės požymius.
- Apibūdinu, kokie yra iš protėvių paveldėti papročiai ir tradicijos, kodėl svarbu jas perduoti iš kartos į kartą.
- Įvardinu Lietuvos ir ES simbolius, kas yra Konstitucija, tauta, pilietis, papročiai, tradicijos.