Mokymosi uždaviniai
- Nusakyti, kada ir kodėl susikūrė Lietuvos valstybė.
- Paaiškinti, kuo svarbus Lietuvos istorijoje Žalgirio mūšis.
- Apibūdinti, kuo ypatingas buvo žmonių gyvenimas Lietuvos Didžiojoje Kunigaikštystėje.
- Sudėlioti Lietuvos istorijos įvykius chronologine tvarka nuo seniausio iki naujausio.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Komunikavimo: tyrinėsime ir analizuosime verbalinius ir neverbalinius pranešimus apie Lietuvos praeitį.
- Kultūrinė: nagrinėsime reikšmingus istorijos įvykius, paaiškinsime jų reikšmę visuomenei ir valstybei.
- Pilietiškumo: paaiškinsime, kodėl liepos 6 d. švenčiame Valstybės dieną.
- Pažinimo: išrikiuosime istorijos įvykius, objektus iš eilės nuo seniausio iki naujausio. Siesime tą pačią informaciją, išreikštą nuotraukomis, piešiniais, tekstais skirtinguose kontekstuose.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti uždavinius analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus ir atliksime užduotis, įvardinsime aplinkybes, kurios paskatino lietuvių žemes vienytis ir įkurti Lietuvos valstybę. Aiškinsimės, kuo buvo reikšmingas Žalgirio mūšis. Analizuodami tekstinę, vaizdinę medžiagą, įvardinsime, kuo ypatingas buvo gyvenimas Lietuvos Didžiojoje Kunigaikštystėje.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Nusakau, kuriame amžiuje susikūrė Lietuvos valstybė.
- Nurodau 1–2 Lietuvos valstybės kūrimosi priežastis.
- Paaiškinu, kuo svarbi Lietuvai buvo pergalė Žalgirio mūšyje.
- Paaiškinu, kodėl Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė laikoma tolerancijos pavyzdžiu.
- Sudėlioju Lietuvos istorijos įvykius chronologine tvarka nuo seniausio iki naujausio.