Mokymosi uždaviniai
- Nusakyti nagrinėtų istorinių asmenybių 1–2 reikšmingiausius darbus.
- Susieti nagrinėtas istorines asmenybes su 1–2 reikšmingais istoriniais įvykiais.
- Istorines asmenybes, jų veiklą priskirti skirtingiems Lietuvos valstybės istorijos laikotarpiams.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Komunikavimo: tyrinėsime ir analizuosime verbalinius ir neverbalinius pranešimus apie istorinių asmenybių veiklą.
- Kultūrinę: nagrinėsime istorinių asmenybių veiklą ir paaiškinsime, kuo ji svarbi visuomenei ir valstybei.
- Pilietiškumo: paaiškinsime, kaip istorinės asmenybės savo darbais prisidėjo prie visuomenės gerovės.
- Pažinimo: siesime tą pačią informaciją, išreikštą nuotraukomis, piešiniais, tekstais skirtinguose kontekstuose.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus ir atliksime užduotis, mokysimės nusakyti, kuo reikšmingi nagrinėtų istorinių asmenybių darbai, kaip jų veikla susijusi su reikšmingais istoriniais įvykiais, Lietuvos valstybės istorija. Nagrinėdami tekstinę, vaizdinę medžiagą, aiškinsimės, kaip istorinės asmenybės susijusios su jų gyvenamuoju laikotarpiu, atskirais Lietuvos valstybės laikotarpiais.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Nusakau istorinių asmenybių 1–2 reikšmingiausius darbus.
- Susieju istorines asmenybes su 1–2 reikšmingais istoriniais įvykiais.
- Istorines asmenybes priskiriu skirtingiems Lietuvos valstybės istorijos laikotarpiams: Lietuvos Didžiajai kunigaikštystei (13 a.–1795 m.), Lietuvos okupacijos laikotarpiui (1795–1915 m.), Lietuvos Respublikai (1918–1940 m.), sovietų okupacijai (1940–1990 m.); Nepriklausomai Lietuvos Respublikai (nuo 1990 m.).