Mokymosi uždaviniai
- Nusakyti Abiejų Tautų Respublikos, Rusijos okupacijos ir Nepriklausomos valstybės kūrimo (Vasario 16-osios ir Kovo 11-osios) įvykius, žmonių gyvenimą tam tikru laikotarpiu.
- Apibūdinti svarbiausius asmenis bei jų reikšmingiausius darbus, kurie buvo Abiejų Tautų Respublikos, Rusijos okupacijos ir Nepriklausomos valstybės kūrimo (Vasario 16-osios ir Kovo 11-osios) įvykių kontekste.
- Priskirti įvykius ir objektus konkrečiam istorijos laikotarpiui (Abiejų Tautų Respublikai, Rusijos okupacijai, Vasario 16-osios ar Kovo 11-osios aktui).
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Komunikavimo: analizuosime istorinių šaltinių pranešimus apie Abiejų Tautų Respublikos, Rusijos okupacijos ir Nepriklausomos valstybės kūrimo (Vasario 16-osios ir Kovo 11-osios) įvykius.
- Kultūrinė: atpažinsime bei aptarsime lietuvių kultūros naikinimo reiškinius, vykusius Abiejų Tautų Respublikos ir Rusijos okupacijos metais.
- Pažinimo: pagal požymius priskirsime Abiejų Tautų Respublikos, Rusijos okupacijos ir Nepriklausomos valstybės kūrimo (Vasario 16-osios ir Kovo 11-osios) įvykius, jų pavyzdžius konkrečiam laikotarpiui.
- Pažinimo: siesime informaciją, išreikštą nuotraukomis, piešiniais, tekstais, skaitmenimis, skirtinguose kontekstuose apie Abiejų Tautų Respublikos, Rusijos okupacijos ir Nepriklausomos valstybės kūrimo (Vasario 16-osios ir Kovo 11-osios) įvykius.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus ir atliksime užduotis, priskirsime nagrinėtus įvykius ir objektus Abiejų Tautų Respublikos, Rusijos okupacijos ir Nepriklausomos valstybės kūrimo (Vasario 16-osios ir Kovo 11-osios) įvykiams. Analizuodami vaizdinę medžiagą, informaciją, įvardinsime Abiejų Tautų Respublikos reikšmingiausius pasiekimus, pavyzdžiui, Vilniaus universiteto įkūrimą; pasakysime, kuo Lietuvai svarbūs ir reikšmingi Vasario 16-osios ir
Kovo 11-osios Aktai.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Nusakau 2–3 Abiejų Tautų Respublikos, Rusijos okupacijos ir Nepriklausomos valstybės kūrimo (Vasario 16-osios ir Kovo 11-osios) įvykius, žmonių gyvenimą tam tikru laikotarpiu.
- Apibūdinu 2–3 svarbiausius asmenis bei jų reikšmingiausius darbus, kurie buvo Abiejų Tautų Respublikos, Rusijos okupacijos ir Nepriklausomos valstybės kūrimo (Vasario 16-osios ir Kovo 11-osios) įvykių kontekste.
- Priskiriu 2–3 įvykius ir objektus konkrečiam istorijos laikotarpiui (Abiejų Tautų Respublikai, Rusijos okupacijai, Vasario 16-osios ar Kovo 11-osios Aktui).