Mokymosi uždaviniai
- Aptarti, koks yra prasmingas (naudingas) laiko leidimas prie kompiuterio ar išmaniojo įrenginio.
- Paaiškinti, kur ir kaip galima naudoti informacinius ir komunikacinius įrenginius.
- Apibūdinti, kokiems tikslams galima pasitelkti internetinę paiešką.
- Papasakoti apie grėsmes, kylančias virtualioje aplinkoje.
- Apibūdinti tinkamo ir netinkamo elgesio virtualioje aplinkoje taisykles.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Skaitmeninę: nagrinėsime, koks elgesys skaitmeninėje aplinkoje laikomas atsakingu, susipažinsime su asmeninių duomenų sauga internete.
- Pažinimo: išsiaiškinsime virtualios erdvės (interneto) sampratą ir panaudojimo galimybes. Sužinosime, kur kreiptis pagalbos susidūrus su grėsmėmis virtualioje erdvėje.
- Pilietiškumo: Susipažinsime su pagarbaus bendravimo internete kodeksu, aiškinsimės, kodėl jo reikia laikytis, kursime savo pagarbaus elgesio internete taisykles.
Galimos mokymosi veiklos:
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždainius, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus, atliksime įvairias užduotis. Apibūdinsime virtualios aplinkos teikiamas naudas. Mokysimės atskirti saugius šaltinius. Išsiaiškinsime, kokie slaptažodžiai saugūs. Atpažinsime prie interneto jungiamus įrenginius. Atpažinsime melagingus pranešimus ir sužinosime pagalbos kanalus.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Aptariu, koks yra prasmingas (naudingas) laiko leidimas prie kompiuterio ar išmaniojo įrenginio.
- Paaiškinu, kur ir kaip galima naudoti informacinius ir komunikacinius įrenginius.
- Apibūdinu, kokiems tikslams galima pasitelkti internetinę paiešką.
- Papasakoju apie grėsmes, kylančias virtualioje aplinkoje.
- Apibūdinu tinkamo ir netinkamo elgesio virtualioje aplinkoje taisykles.