Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti, ko reikia žmonėms kaip vartotojams.
- Pateikti pavyzdžių, ko reikia verslui.
- Apibūdinti artimiausioje aplinkoje veikiančius verslus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: tyrinėdami artimiausioje aplinkoje vykstančius įvykius, reiškinius bei procesus, darysime apibendrinimus ir formuluosime išvadas.
- Kūrybiškumo: tyrinėdami artimiausią ekonominę aplinką susiesime įgytas žinias, jomis dalinsimės, pateiksime naujų įžvalgų apie verslą artimiausioje aplinkoje.
- Pilietiškumo: nagrinėsime ekonominės aplinkos įtaką žmonių veiklai ir gyvensenai.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, aptarsime, ko reikia žmonėms kaip vartotojams, nurodysime, kuo naudingi artimiausioje aplinkoje veikiantys verslai. Atliksime kūrybinę užduotį – kursime plakatą apie artimiausioje aplinkoje veikiančius verslus. Žaisime žaidimą – ieškosime su tema susijusių žodžių.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju 2–3 teiginius, ko reikia žmonėms kaip vartotojams.
- Pateikiu 2–3 pavyzdžius, ko reikia verslui.
- Apibūdinu 1–2 artimiausioje aplinkoje veikiančius verslus.