Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti, kas būdinga vietovės planui.
- Paaiškinti, kas vaizduojama klasės ir mokyklos plane.
- Įvardyti sutartinius ženklus, kuriais plane žymimi objektai.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: išsiaiškinsime, kaip sudaromas vietovės planas, kokie sutartiniai ženklai jame naudojami. Nagrinėsime, kas būdinga vietovės planui, kaip sudaromas mokyklos, klasės planas. Pritaikysime žinias skirtinguose kontekstuose, jas susiesime su artimiausioje aplinkoje esančiais objektais ir jų išdėstymu erdvėje. Įsivertinsime savo mokymąsi, pasiektus rezultatus.
- Kūrybiškumo: nagrinėsime informaciją apie vietovės planą, sutartinius ženklus. Susiesime tarpusavyje įvairias žinias apie skirtingų vietovės planų rengimą. Mokysimės orientuotis vietovės plane, ieškoti išėjimo labirintuose.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, nagrinėsime pateiktą informaciją apie tai, kas padeda orientuotis vietovėje, kas būdinga vietovės planui, kokie sutartiniai ženklai naudojami plane. Aiškinsimės, kokie gamtos objektai ir aplinkos reiškiniai padeda orientuotis vietovėje. Pasitelkdami kūrybinius sprendimus, ieškosime išėjimo iš labirinto.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu, kas būdinga vietovės planui.
- Paaiškinu, kas vaizduojama klasės ir mokyklos plane.
- Įvardiju 3–5 sutartinius ženklus, kuriais plane žymimi objektai.