Mokymosi uždaviniai
- Nagrinėti, kaip bendruomenės gyvenime reiškiasi atsakomybė.
- Nagrinėti, kaip bendruomenės gyvenime reiškiasi iniciatyva ir lyderystė.
- Aptarti, kaip siūlomos idėjos.
- Pateikti Lietuvoje minimų švenčių, tradicijų pavyzdžių.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: aptardami artimiausios aplinkos (klasės, vietos bendruomenės) problemas, mokysimės, kaip bendruomenės gyvenime reiškiasi atsakomybė, iniciatyva, lyderystė.
- Pilietiškumo: nagrinėdami žmonių gyvenimą bendruomenėje, suvoksime valstybinių, tautinių, tarptautinių švenčių, atmintinų dienų esmę.
- Komunikavimo: nagrinėdami, kaip siūlomos idėjos, mokyklos, bendruomenės veiklose, bendradarbiaudami aiškinsimės, kaip taikyti skirtingas komunikacijos priemones (komunikuodami individualiai bei grupėje).
- Kultūrinę: pažinsime Lietuvos švenčių tradicijas, aktyviai ir atsakingai dalyvausime artimiausioje aplinkoje vykstančioje kultūrinėje veikloje (švęsdami valstybines, tarptautines šventes, minėdami reikšmingų istorinių įvykių datas ir pan.).
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą medžiagą, nagrinėsime demonstracinius objektus, aktyviai bendradarbiausime, diskutuosime, atliksime skirtingo sudėtingumo užduotis. Aptarsime, kaip bendruomenės gyvenime reiškiasi atsakomybė, iniciatyva, lyderystė, nagrinėsime Lietuvoje minimų švenčių tradicijas.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Nagrinėju, kaip bendruomenės gyvenime reiškiasi atsakomybė.
- Nagrinėju, kaip bendruomenės gyvenime reiškiasi iniciatyva ir lyderystė.
- Aptariu 2–3 būdus, kaip siūlomos idėjos.
- Pateikiu 3–4 Lietuvoje minimų švenčių tradicijų pavyzdžius.