Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti, kokios yra laisvalaikio veiklos dabartiniais laikais.
- Panagrinėti, koks vaikų laisvalaikis buvo prieš 100 ir 1000 metų.
- Atpažinti žaidimų rūšis pagal požymius.
Kokias kompetencijas ugdysimės
- Pažinimo: išsiaiškinsime, koks vaikų laisvalaikis buvo prieš 100 ir 1000 metų, atpažinsime skirtingas žaidimo rūšis, pritaikysime žinias skirtinguose kontekstuose, jas susiesime su artimiausioje aplinkoje vykstančiais reiškiniais ir procesais. Įsivertinsime savo mokymąsi, pasiektus rezultatus.
- Kūrybiškumo: tyrinėsime informaciją apie vaikų laisvalaikį, žaidimus ir žaislus prieš 100 ir 1000 metų. Kursime ateities žaidimą.
- Skaitmeninę: atsakingai ir saugiai veiksime skaitmeninėje erdvėje. Pritaikydami šiuolaikinių technologijų galimybes (informacijos paiešką, mobiliąsias programėles ir kt.), nagrinėsime informaciją apie vaikų žaidimus ir žaislus praeityje ir dabartyje.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti išsikeltus mokymosi uždavinius, nagrinėsime pateiktą informaciją apie laisvalaikį ir žaidimus prieš šimtą, tūkstantį metų bei dabartiniais laikais. Pasitelkdami kūrybinį mąstymą numatysime, kokius žaidimus ir kaip žais vaikai ateityje. Aiškinsimės, kokios gali būti laisvalaikio veiklos, vaikų žaidžiamų žaidimų rūšys, kokie žaislai buvo ir yra naudojami kasdieniame vaikų gyvenime.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu ne mažiau kaip 3 šių laikų laisvalaikio veiklas.
- Apibūdinu ne mažiau kaip 3 laisvalaikio veiklas prieš 100 ir 1000 metų.
- Atpažįstu ne mažiau kaip 3 skirtingas žaidimų rūšis pagal požymius.