Mokymosi uždaviniai
- Aptarti, kokios yra mandagaus bendravimo virtualioje erdvėje taisyklės ir kodėl svarbu jų laikytis.
- Paaiškinti, kuo skiriasi bendravimas virtualioje erdvėje ir tikrovėje.
- Apibūdinti, kaip atsakingas asmeninių duomenų naudojimas sudaro prielaidas saugumui virtualioje erdvėje.
- Papasakoti apie dalijimosi informacija virtualioje erdvėje galimybes.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Skaitmeninę: nagrinėsime, kaip pagarbus elgesys virtualioje erdvėje ir atsakingas asmeninių duomenų naudojimas padeda saugiai jaustis ir veikti virtualioje erdvėje.
- Pažinimo: išsiaiškinsime, kaip informacija dalintis virtualioje erdvėje. Išmoksime priimti tinkamus sprendimus susidūrę su grėsmėmis virtualioje erdvėje.
- Pilietiškumo: žinosime pagarbaus bendravimo virtualioje erdvėje taisykles, aiškinsimės, kodėl turime su kitais elgtis pagarbiai ir neleisti šaipytis iš savęs, kaip turime elgtis susidūrę su netinkamu elgesiu virtualioje erdvėje.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus, atliksime įvairias užduotis. Apibūdinsime, kaip ir kokius asmeninius duomenis naudoti virtualioje erdvėje dalinantis informacija ir jungiantis prie savo paskyrų. Mokysimės pagarbiai bendrauti virtualioje erdvėje – gerbsime kitus ir neleisime nepagarbiai elgtis su savimi. Žinosime, kaip elgtis ir kur kreiptis pagalbos, susidūrus su agresyviu turiniu virtualioje erdvėje.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu, kokios yra pagarbaus bendravimo virtualioje erdvėje taisyklės.
- Įvardiju, kaip atsakingas asmeninių duomenų (slaptažodžio, prisijungimo vardo ir t. t.) naudojimas virtualioje erdvėje padeda jaustis saugiai.
- Ieškau informacijos virtualioje erdvėje ir ja atsakingai dalinuosi su kitais.