Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti žemėlapį, įvardinti jo pagrindinius elementus: legendą, mastelį.
- Nurodyti, kokių žemėlapių būna.
- Paaiškinti, kaip žemėlapyje vaizduojama sausuma, vanduo, paviršius, ką nurodo žemėlapyje esanti legenda.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: išsiaiškinsime, kas vaizduojama žemėlapyje, atpažinsime skirtingus objektus, išmoksime skaityti legendą ir suprasti sutartinius ženklus, pritaikysime žinias skirtinguose kontekstuose. Įsivertinsime pasiektus rezultatus.
- Kūrybiškumo: kursime lobio paieškos žemėlapį, naudodami sutartinius ženklus.
- Skaitmeninę: naudodamiesi šiuolaikinėmis technologijomis (informacijos paieška, mobiliosiomis programėlėmis ir kt.), ieškosime informacijos ir naudosimės skaitmenine žemėlapio programėle telefone. Atsakingai, saugiai ir etiškai veiksime skaitmeninėje erdvėje.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus ir atliksime įvairias užduotis. Aiškinsimės, kas yra žemėlapis, kas jame vaizduojama, kokie yra sutartiniai ženklai legendoje. Atliksime kūrybinę užduotį – kursime žemėlapį lobio paieškoms. Žaisime žaidimą – iš atskirų kortelių dėliosime žemėlapį.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu, kas yra žemėlapis, legenda, mastelis.
- Įvardinu 2–3 žemėlapių rūšis.
- Paaiškinu, kaip žemėlapyje vaizduojama sausuma, vanduo, paviršius, kam skirta legenda.
- Nagrinėju žemėlapyje vaizduojamus objektus.