Mokymosi uždaviniai
- Tyrinėti žemynų ir vandenynų vietą žemėlapyje ir gaublyje.
- Nusakyti žemynų ir vandenynų vietą žemėlapyje ir gaublyje.
- Nagrinėti žemynų žmonių gyvenimą, kraštovaizdį, gyvūniją, augaliją, klimatą.
- Apibūdinti žemynams būdingus žmonių gyvenimo, kraštovaizdžio, gyvūnijos, augalijos, klimato ypatumus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Komunikavimo: nagrinėsime žemynų ir vandenynų vietą žemėlapyje ir gaublyje.
- Pažinimo: atpažinsime ir nurodysime žemynų ir vandenynų vietą žemėlapyje ir gaublyje; nagrinėsime ir išskirsime žemynams būdingus – žmonių gyvenimo, kraštovaizdžio, gyvūnijos, augalijos, klimato – ypatumus.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, aiškinsimės, kaip išsidėstę žemynai ir vandenynai žemėlapyje ir gaublyje. Nagrinėsime pateiktą informaciją apie žemynus ir vandenynus. Priskirsime žemynams ir vandenynams tinkamus pavadinimus ir nurodysime žemynų ir vandenynų vietą žemėlapyje ir gaublyje. Nagrinėsime informaciją apie žemynų žmonių gyvenimą, kraštovaizdį, gyvūniją, augaliją, klimatą. Žaisime kortelių žaidimą – ieškosime kortelių su žemyno kontūrais ir jų pavadinimais. Atliksime kūrybinę užduotį – sukursime žaidimą, padedantį išmokti nurodyti žemynų ir vandenynų vietą žemėlapyje.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Parodau žemynų ir vandenynų vietą žemėlapyje ir gaublyje.
- Paaiškinu žemynų ir vandenynų vietą žemėlapyje ir gaublyje.
- Apibūdinu ne mažiau kaip 4 žemynams būdingus ypatumus – žmonių gyvenimo, kraštovaizdžio, gyvūnijos, augalijos, klimato.