Mokymosi uždaviniai
- Nusakyti kiekvieno istorinio laikotarpio (priešistorės, senovės, Viduramžių, Naujųjų ir Naujausiųjų laikų) pagrindinius įvykius.
- Priskirti įvardintas asmenybes ir jų darbus istoriniams laikotarpiams.
- Nustatyti svarbiausius žmonijos gyvenimo pokyčius skirtingais istoriniais laikotarpiais.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Komunikavimo: analizuosime skirtingų istorijos laikotarpių verbalinius ir neverbalinius pranešimus.
- Kultūrinę: atpažinsime bei aptarsime kai kuriuos paprasčiausius kultūros reiškinius, plėtojamus skirtingais istorijos laikotarpiais. Sužinosime Lietuvos istorijos ir kultūros tradicijas, papročius ir lyginsime skirtingų istorinių laikotarpių objektų svarbiausius bruožus.
- Pažinimo: atpažinsime skirtingų istorinių laikotarpių objektus, pagal požymius priskirsime jų pavyzdžius laikotarpiui. Išrikiuosime objektus iš eilės pagal istorinį laikotarpį. Susiesime tą pačią informaciją, išreikštą nuotraukomis, piešiniais, tekstais, skaitmenimis, skirtinguose kontekstuose.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti uždavinius, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus ir atliksime užduotis, priskirsime nagrinėtus įvykius ir objektus atskiriems istorijos laikotarpiams (priešistorė, senovės istorija, Viduramžiai, Naujieji laikai, Naujausieji laikai). Analizuodami vaizdinę medžiagą, informaciją, įvardinsime kunigaikščio Gedimino nuopelnus Lietuvai; pasakysime, kuo ypatinga Kauno pilis, kas yra žinoma apie išlikusius piliakalnius.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju kiekvieno istorinio laikotarpio (priešistorės, senovės, Viduramžių, Naujųjų ir Naujausiųjų laikų) įvykius, žmonių gyvenimo būdą ir kitas reikšmingas ypatybes.
- Priskiriu įvardintas asmenybes ir jų darbus istoriniams laikotarpiams.
- Nustatau svarbiausius žmonijos gyvenimo pokyčius skirtingais istoriniais laikotarpiais.