Mokymosi uždaviniai
- Aptarti, kas būdinga žmonių įvairovei pasaulyje.
- Nagrinėti, kur gyvena žmonės skirtinguose pasaulio kraštuose.
- Pateikti pavyzdžių, kaip skirtingai gyvena žmonės pasaulyje.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: pažinsime žmonių įvairovę pasaulyje. Nagrinėsime, kur ir kaip gyvena žmonės skirtinguose pasaulio kraštuose ir Lietuvoje, įsivertinsime savo mokymąsi, pasiektus rezultatus.
- Komunikavimo: pasakosime apie artimiausioje socialinėje aplinkoje vykstančių reiškinių poveikį žmonių gyvenimo įvairovei.
- Kūrybiškumo: susiesime tarpusavyje įvairias žinias, turimą patirtį ir vaizduotę, pateiksime naujų įžvalgų apie žmonių ir jų gyvenimo įvairovę skirtinguose kraštuose. Kursime kelionės maršrutą aplankyti 5 Europos šalis, kuriose yra daugiausia gyventojų.
- Kultūrinę: pažinsime reikšmingus kultūros objektus, reiškinius, elementariai paaiškinsime jų reikšmę visuomenei, susipažinsime su pasaulio kultūros tradicijomis.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Analizuodami pateiktą medžiagą, nagrinėsime demonstracinius objektus, aktyviai veikdami, atliksime skirtingo sudėtingumo užduotis. Aptarsime, kas būdinga žmonių įvairovei pasaulyje, kur gyvena žmonės skirtinguose pasaulio kraštuose, pateiksime 2–3 pavyzdžius, kaip skirtingai gyvena žmonės pasaulyje.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Aptariu, kas būdinga žmonių įvairovei pasaulyje.
- Nagrinėju, kur gyvena žmonės skirtinguose pasaulio kraštuose.
- Pateikiu 2–3 pavyzdžius, kaip skirtingai gyvena žmonės pasaulyje.