Įsivertink, kaip tau sekėsi.
Atpažįstu skirtingiems istoriniams laikotarpiams būdingą žmonių veiklą.
Apibūdinu, kaip ir ko mokėsi bendraamžiai tam tikrose mokyklose skirtingais istorijos laikotarpiais.
Išsiaiškinu, iš kokių vadovėlių mokėsi žmonės prieš beveik 300, 80 ir 30 metų, kuo šios knygos buvo kitokios.
Aptariu, kokių profesijų galima tikėtis ateityje.
Pasvarstyk:
- Ką sužinojau apie žmonių gyvenimą ir profesijas skirtingais istorijos laikotarpiais? Iš kokių vadovėlių mokėsi vaikai prieš 300, 80 ar 30 metų? Kas ateityje gali padėti mokytojams mokyti vaikus?
- Kokias užduotis sprendžiant, man buvo reikalinga mokytojo pagalba ar papildomi šaltiniai?
- Kas, atliekant užduotis, man buvo sudėtingiausia?